Levering
Levering tijdens de feestdagen
Bestel op tijd!
Tijdens de feestdagen leveren wij uit op aangepaste data. Er vinden geen leveringen plaats op woensdag 25-12-2024 en op woensdag 01-01-2025.
Wilt u het haardhout vóór of rond de feestdagen in huis hebben. Bestel dan ruim op tijd.
Tot en met dinsdag 24 december leveren wij uit als gewoonlijk.
In verband met de drukte rond de feestdagen raden wij u echter aan om uw haardhout eerder te laten leveren.
Besteld | Levering |
maandag 23-12 | dinsdag 24-12 of maandag 30-12 |
dinsdag 24-12 | maandag 30-12 |
vrijdag 27-12 | maandag 30-12 |
zaterdag 28-12 | dinsdag 31-12 |
zondag 29-12 | dinsdag 31-12 |
maandag 30-12 | dinsdag 31-12 |
dinsdag 31-12 | vrijdag 03-01-2025 |
woensdag 01-01-2025 | vrijdag 03-01-2025 |
donderdag 02-01-2025 | vrijdag 03-01-2025 |
vrijdag 03-01-2025 | maandag 06-01-2025 |
zaterdag 04-01-2025 | dinsdag 07-01-2025 |
zondag 05-01-2025 | dinsdag 07-01-2025 |
maandag 06-01-2025 | dinsdag 07-01-2025 |
dinsdag 07-01-2025 | woensdag 08-01-2025 |
Let op: bestel tijdig uw haardhout voor de feestdagen
Dinsdag 24 december is de laatste leverdag voor kerst 2024
Maandag 30 december is de laatste leverdag van 2024
Vrijdag 3 januari 2025 is de eerste leverdag van 2025
Golden Flame levert op de volgende (werk)dagen uit
Voor landelijke leveringen geldt:
- Als u vóór 14:00 uur besteld heeft u de keuze om de volgende werkdag al geleverd te krijgen.
- U kunt ook een andere datum kiezen voor uw levering.
- Alle bestellingen worden bezorgd met behulp van een (elektrische) pompwagen.
- Leveringen kunnen niet over opstaande randen, grind, gras en onverharde wegen.
Besteld vóór 14:00 uur op maandag – Bezorging op dinsdag
Besteld vóór 14:00 uur op dinsdag – Bezorging op woensdag
Besteld vóór 14:00 uur op woensdag – Bezorging op donderdag
Besteld vóór 14:00 uur op donderdag – Bezorging op vrijdag
Besteld vóór 14:00 uur op vrijdag – Bezorging op maandag
Besteld op zaterdag en zondag – Bezorging op dinsdag
Op de dag van levering nemen wij contact met u op om de verwachte levertijd aan u door te geven. U kunt op de dag van levering ook bellen naar 0297-261304 om uw levertijd op te vragen. Zo hoeft u niet de hele dag thuis te blijven.
Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt geleverd op (werk)dagen tussen 08:00-18:00 uur. Op de dag van levering nemen wij tussen 7:30 en 9:30 uur contact met u op om de verwachte levertijd aan u door te geven. U kunt op de dag van levering ook bellen naar 0297-261304 om uw levertijd op te vragen. Zo hoeft u niet de hele dag thuis te blijven.
U heeft in principe geen invloed op de aflevertijd van uw bestelling, tenzij u ervoor kiest om van uw bestelling een tijdslevering te maken.
Houdt u er alstublieft rekening mee dat de bezorging van uw levering mensenwerk is. Door omstandigheden op- of onderweg kan het gebeuren dat uw bestelling iets eerder of iets later geleverd wordt.
Tijdslevering
U heeft in principe geen invloed op de aflevertijd van uw bestelling, tenzij u ervoor kiest om van uw bestelling een tijdslevering te maken. De tijdslevering kunt u in overleg met ons regelen. U kunt contact met ons opnemen door te bellen naar 0297-261304 of een e-mail te sturen naar info@goldenflame.nl. Hieronder vindt u welke tijdsleveringen er zijn en wat de extra kosten bedragen:
Geleverd voor 08:00 uur: € 75,- bezorgkosten
Geleverd voor 10:00 uur: € 55,- bezorgkosten
Geleverd voor 12:00 uur: € 25,- bezorgkosten
Geleverd na 12:00 uur: € 25,- bezorgkosten
Tijdsvenster van 4 uur: € 35,- bezorgkosten
Tijdsvenster van 6 uur: € 19,- bezorgkosten
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Voor het bezorgen uw bestelling maken wij gebruik van verschillende soorten (vracht)wagens. Uw bestelling wordt met behulp van een (elektrische)pompwagen op de door u gewenste plek afgeleverd. Onze ervaren chauffeurs zijn u graag van dienst om uw bestelling, mits de ondergrond het toelaat, op de door u aangegeven plek te plaatsen met behulp van een (elektrische) pompwagen.
Wordt mijn bestelling bezorgd op de plek waar ik dat wil?
Onze ervaren chauffeurs zijn u graag van dienst om uw bestelling, mits de ondergrond het toelaat, op de door u aangegeven plek te plaatsen met behulp van een (elektrische) pompwagen. Door het grote gewicht van de pallets (dit kan incl. pompwagen oplopen tot 1500 kg) kan de levering niet plaatsvinden over opstaande randen, grind, gras en onverharde wegen. Mocht u twijfelen of vragen hebben over de bezorging of mogelijkheden, neemt u dan contact met ons op. Wij denken graag met u mee!
Past de pallet door mijn poort?
Standaard kunnen pallets alleen in de breedte worden vervoerd. Dit betekent dat ze ongeveer 1,20 m breed zijn. Als uw poortdeur kleiner is dan 1,20 m, moet de pallet aan de korte/smalle zijde worden opgepakt en vervoerd. Houd er rekening mee dat niet alle pallets op de korte/smalle zijde kunnen worden vervoerd. Daarnaast is het verstandig om een extra tussenruimte van ongeveer 10 cm aan te houden. Dit om makkelijk te kunnen manoeuvreren met de pompwagen.
De hoogte van de pallet varieert van 1,20 m tot 2,20 m. Deze kan zelfs hoger zijn, omdat de pallet met de pompwagen nog een aantal cm wordt gelift. Let op: ook al voldoet u aan alle voorwaarden, kunnen we niet garanderen dat de pallet door de poort geleverd kan worden. De chauffeur maakt ter plaatse de uiteindelijke beslissing. Als het niet mogelijk is om de pallet door de poort te leveren, wordt deze in overleg zo goed mogelijk voor u neergezet.
Voor vragen over leveringen via de poort kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Kan ik een bezorgdatum kiezen?
Uiteraard, landelijke leveringen bezorgen wij op elke door u gewenste werkdag. U kunt bij het product en tijdens het bestelproces bij bestelnotities de door u gewenste datum opgeven.
Levering in het weekend?
Jazeker, regio leveringen bezorgen wij op zaterdag. Hier vindt u een overzicht van gemeenten welke tot de regio behoren.
Moet ik aanwezig zijn tijdens het bezorgen?
Nee, tijdens de bezorging hoeft u niet aanwezig te zijn. Bij bestelnotities kunt u aangeven waar u de pallet geplaatst wilt hebben. Indien de gewenste afleverplek niet bereikbaar is zal de chauffeur de bestelling plaatsen naar eigen inzicht.
Als u niet thuis bent zullen onze ervaren chauffeurs uw bestelling op de best mogelijke plek neer zetten. Houdt u er alstublieft rekening mee dat leveringen niet over opstaande randen, grind, gras en onverharde wegen plaats kunnen vinden. Indien de gewenste afleverplek niet bereikbaar is zal de chauffeur de bestelling plaatsen naar eigen inzicht.
Tot wanneer kan ik een bezorgafspraak nog verzetten of aanpassen?
Tot 10:00 uur vóór de dag van levering kunt u uw bezorgafspraak nog verzetten of aanpassen. Dit kan telefonisch worden doorgegeven op telefoonnummer 0297-261304.